עוד לא השלמתי עם זה שכנראה אין עולם קוסמים וזה רציני לגמרי, אני לא יכול להפסיק לחשוב על העולם של הארי פוטר וזה כבר
עבר את גבול הטעם הטוב כל מה שאני עושה זה לחשוב על זה, לכתוב פאנפיקים, לצייר את הדמויות ולחשוב על הספרים האלה כמעט כל דקה בחיים שלי ואני לא יודע איך להפסיק כי באיזשהו מקום אני רוצה להיכנס לעולם הזה ואני לא מסוגל להשלים שזה לא נכון וזה גורם לי להיות מדוכא מה כדי לי לעשות?