5 תשובות
מה הם יעשו פה
אין להם ככ מה לעשות פה.
אבל באסה, הלוואי והם כן היו.
אבל באסה, הלוואי והם כן היו.
שואל השאלה:
אני התכוונתי לא לבקר לראות את הארץ , אלא לעשות מפגש מעריצים
אני התכוונתי לא לבקר לראות את הארץ , אלא לעשות מפגש מעריצים
אז יכול להיות שאין להם מספיק מעריצים בארץ בשביל זה.
למה להם כן לטייל פה? זה לא כאילו הם במסע בלב האוקיינוס כרגע...
באותו הנושא: