15 תשובות
כן.
כן
כן
כן, אני.
כן והרבה פעמים אני זה שגרם לזה לקרות
שואל השאלה:
וואו, חשבתי שזה די נדיר..
זה היה עם כדורים או בלי?
אנונימית
שואל השאלה:
איך גורמים לזה לקרות? לחברה שלי יש דיכאון קליני ואני לא יודעת איך אפשר לעזור
אנונימית
פשוט נמצאים שם ותומכים
מנסים לעזור כמה שאפשר, לפעמים צריך לתת זמן , להקשיב ולהבין , לתמוך
את יכולה לנסות לעזור, לתמוך, להקשיב, להיות שם בשבילה, להסיח את דעתה ולשמח אותה.
אל תרגישי אשמה אם את לא מצליחה, זה כבר משהו לאיש מקצוע.
היי לך 3:
יש הבדל בין דיכאון לדיכאון קליני
דיכאון קליני הוא עמוק יותר , אני חושבת שכדאי לה ללכת לאיש מקצוע (פסיכולוג לדוגמה) , ואם אין אפשרות לפנות לאיש מקצוע היא יכולה לשוחח עם עמותת ער"ן , בשיחה היא בעצם תפרוק ונציג מהצד השני יקשיב וייעץ לה , השיחה הזו יכולה לשפר לה קצת את מצב הרוח (:
בהצלחה 3>