6 תשובות
שואל השאלה:
@baby you're a boat עבדת בתור מה?
אנונימית
עבדתי בדוכן אוכל בקניון
עבודה קשה אבל הם היחידים שהסכימו לקבל אותי בגיל 15
עבדתי בצהרון עם חברה, עובד בחופש במתנפחים
עדיין לא התחלתי
בייביסיטר עשיתי מגיל 13 כזה
ועבודה עבודה התחלתי בגיל 15
בכיתה ה חח
עבדתי בדוגיסיטר (הוצאתי כלבים לטיול)