התחברות
הרשמה
מתגעגעת כל כך לערוץ הילדים.. ואתם?
29 במאי 2018, 12:42
8 תשובות
לישן אבל
לא מה שנהיה עכשיו
W
WOAH
נופ
אנונימית
לא כ"כ כי אני כמעט ולא רואה טלוויזיה
(
(: sofia
ואי לגמרי. אין שם כלום יותר
ר
רחובובלאט
כן אבל לסדרות הישנות.
-
-Yuno-
וגם ג'טיקס
T
Tzach7
רק לימים שהיה שמש ב21:00
.
.Infinity
וואו כן
ילדות
~
~סייקו~