21 תשובות
תכתבו על דף את האותיות הראשונות של השם שלכם באנגלית ויש לכם שם ללהקה ^_^
שואל השאלה:
אנגלית
אנגלית
אנונימית
24 hours a day וה24 בהתחלה
אנונימי
last breath
חח שנייה יש לי עוד אני פשוט לא יודעת איך להגיד את זה נכון.. אבל זה הסגנון פחות או יותר.. p:
לתת עוד?
חח שנייה יש לי עוד אני פשוט לא יודעת איך להגיד את זה נכון.. אבל זה הסגנון פחות או יותר.. p:
לתת עוד?
אנונימית P:
שואל השאלה:
כןכן!
כןכן!
אנונימית
life again
back to afterlife
bad angel
a demon in heaven
the secret of god
אני חושבת על עוד p:
back to afterlife
bad angel
a demon in heaven
the secret of god
אני חושבת על עוד p:
אנונימית P:
בטוחה שחברות שלך יאהבו משהו שקשור לחיים מוות גן עדן גהנום אלוהים שטן מלאך שד או דברים בסגנון?
אנונימית P:
סורי אם זה מזכיר שיר או להקה קיימת.. אני בודקת לפני אבל בכל זאת.. (אני מספיק מקורית)
אנונימי
escape the devil
love to hate (או ההפך)
טוב מתחילים להיגמר לי הרעיונות (זה לא יקרה)
love to hate (או ההפך)
טוב מתחילים להיגמר לי הרעיונות (זה לא יקרה)
אנונימית P:
שואל השאלה:
תודה לכולם:)
תודה לכולם:)
אנונימית
יש לי עוד שם אחד: demon as you
את יכולה לשלב את השמות או משהו.. xd
את יכולה לשלב את השמות או משהו.. xd
אנונימית P:
תגידי לי מה השם שלכם בסוף xdd
שואל השאלה:
עדיין לא החלטנו, אבל כשנחליט אני אגיד לך d:
עדיין לא החלטנו, אבל כשנחליט אני אגיד לך d:
אנונימית
ייאיי תודה ^^ אם את רוצה עוד רעיונות תתרגמי לעצמך שיריי מטאל אני שומעת מטאל אז זה הרגל אצלי (אני טובה באנגלית)
חח הלוואי שגם לי הייתה להקה p: אני כותבת שירים מנגנת על גיטרה חשמלית וקלאסית וקצת על תופים ואורגן xpp כמעט כל הילדים בכיתה שלי מנגנים אבל או שיש להם להקה או שהם לא רוצים.. p:
שואל השאלה:
אוקיי! אנחנו החלטנו:), קראנו ללהקה devilish. שם לא משהו.. אבל להתחלה d:
אוקיי! אנחנו החלטנו:), קראנו ללהקה devilish. שם לא משהו.. אבל להתחלה d:
ויקושש המוששש
נייס!
שואל השאלה:
טנקס! d:
טנקס! d:
ויקושש המוששש
אנגלית או עברית?
אנונימית P:
שואל השאלה:
נו תגידי! אולי אני אוהב:)
נו תגידי! אולי אני אוהב:)
אנונימית
אם זה היה גם מטאל היה לי מלא שמות.. אבל לא נראה לי שתאהבי
אנונימית P: