10 תשובות
אף אחד לא
האמת שכבר התרגלתי(:
Q_e
שואל השאלה:
זה פשוט שזה נראה כאילו זה עשו לזה אפליקציה ואמרו בואו נשים את זה במחשב...
כנל
שואל השאלה:
זה מעצבן שלכל שאלה ותשובות נפתח חלון קטן כזה ולא דף מוקדש בשבילו
לא הייתי פה שנתיים טובות וזה נראה כמו חיקוי זול לרשת חברתית כלשהי, אבל זה התחיל כבר כשהם החליפו את הרקע לכחול וזה לא נפסק מאז.
גם אני
בוקר טוב
אנשים אשכרה פרשו בגללו.
לומדים להתרגל אליו
ErO