21 תשובות
באמת שמתאים לילד כזה להיות בקבוצה הזו, לפיו לפחות. אין טעם שירד על ''מוזרים'', אלא אם הוא יורד גם על עצמו. הוא פשוט סרטן אחד גדול. פשוט תגידי לו לעוף או משהו.
וואו איזה ילד מגעיל! תכתבי לו משהו ציני כזה לדעתי שתראי לו שזה לא הכי מזיז לך:
היי ילד ממורמר. את האמת אני חייבת להודות שאני ממש לא סובלת אנשים כמוך.
הומופובים, לא מקבלים אחרים.
מגעיל אותך לדחוף זין לתחת? אז אל תעשה את זה, אני בספק אם יש לך עם מה בכלל..
ולסביות? מה הבעיה בנטייה הזאת? אתה לא נמשך לבנות? בטוחה שאתה מבין אותי (;
כמה שנאה יש בך ילד ממורמר.. אגב תכננתי לצבוע את השיער! טוב שהזכרת לי!
מוות לנו? די ילד אתה כלכך משפיל את עצמך.. אתה מוציא עלינו את העצבים שלך? שתה מים קרים אולי יעזור לך (:
ואל תדאג לי ההורים שלי מקבלים אותי אין סיבה שלא.. בניגוד אליך.
אל תדאג המחלות שלנו לא מדביקות אנשים שחולים בעצמם (:
היי ילד ממורמר. את האמת אני חייבת להודות שאני ממש לא סובלת אנשים כמוך.
הומופובים, לא מקבלים אחרים.
מגעיל אותך לדחוף זין לתחת? אז אל תעשה את זה, אני בספק אם יש לך עם מה בכלל..
ולסביות? מה הבעיה בנטייה הזאת? אתה לא נמשך לבנות? בטוחה שאתה מבין אותי (;
כמה שנאה יש בך ילד ממורמר.. אגב תכננתי לצבוע את השיער! טוב שהזכרת לי!
מוות לנו? די ילד אתה כלכך משפיל את עצמך.. אתה מוציא עלינו את העצבים שלך? שתה מים קרים אולי יעזור לך (:
ואל תדאג לי ההורים שלי מקבלים אותי אין סיבה שלא.. בניגוד אליך.
אל תדאג המחלות שלנו לא מדביקות אנשים שחולים בעצמם (:
אני הייתי רושמת לו חחחnחחחnחחח ועוד חחח כזלזול
שואל השאלה:
וואו yuno אהבתי ממש את מה שרשמת!
הייתי גם בעקבות זה רוצה להעלות את המודעות לזה שלא כולם "סטרייטים" ושההומופובים יפסיקו להיות כאלה... מה דעתכם?
וואו yuno אהבתי ממש את מה שרשמת!
הייתי גם בעקבות זה רוצה להעלות את המודעות לזה שלא כולם "סטרייטים" ושההומופובים יפסיקו להיות כאלה... מה דעתכם?
אנונימית
יפה. בהצלחה.
אנונימית
איזה ילד מפגר!
אל תעני אפילו!
אל תעני אפילו!
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה לא לענות זה ממש פגע בי
אני לא יכולה לא לענות זה ממש פגע בי
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו גם ילדה אחת המקבוצה יצאה ואמרה שהיא לא יכולה עם השנאה הזאת ושקשה לה בחיים בגלל זה אני לא יכולה לשתוק על זה
עכשיו גם ילדה אחת המקבוצה יצאה ואמרה שהיא לא יכולה עם השנאה הזאת ושקשה לה בחיים בגלל זה אני לא יכולה לשתוק על זה
אנונימית
לא הבנתי מה הבעיה במה שהילד רשם..
אנונימית
הוא צודק והוא יצא גבר
מה הבכי? רשם את האמת
אנונימית
תחשבו גם על התורה. זה אסור לפי התורה. את כל האתאיסטים פה זה לא מעניין וברור הרי שאתם אתאיסטים כי אם אתם לצד זה של להיות לסביות והומואים אז זה ברור שאין לכם אלוהים. אבל אלוהים יחזיר לכם. אל תדאגו.
^קקה111
מה הקשר לתורה? וואי אתה הזוי לגמרי.
אין קשר לנטייה מינית ואמונה.
יש לך בעיות...
מה הקשר לתורה? וואי אתה הזוי לגמרי.
אין קשר לנטייה מינית ואמונה.
יש לך בעיות...
כל אחד והדעה שלו אז אל תגידי עכשיו את השטויות האלו. אני לא לצד זה ואת כן אז שיהיה לך יום נעים
ברור שיש קשר לתורה כי אתם לצד זה לא התכוונתי לנטייה המינית התכוונתי לאנשים כאן שלטובת כל הלסביות וההומואים האלה אומרים להם להיות ביחד
מי שמדבר שטויות פה זו את.
איזה צד בידיוק? זה שמקבל אחרים?
יא הומופובית דוחה לכי תטפלי בעצמך.
וואלה כן אני אגיד שיהיו ביחד כי זה מה שעושה להם טוב.
איזה צד בידיוק? זה שמקבל אחרים?
יא הומופובית דוחה לכי תטפלי בעצמך.
וואלה כן אני אגיד שיהיו ביחד כי זה מה שעושה להם טוב.
טוב שמענו יאלה
תגידו אתם רציינים? ממתי אהבה נהפכה למשהו מגעיל ולא נורמאלי?
ובניינו נורמאלי זה משעמם ;)
אני מדברת בתור סטרייטית והכל אבל מפריע לי שאתם חיים בעבר. מי אתם שתחליטו אם נטיה מינית זה משהו רע?
ובניינו נורמאלי זה משעמם ;)
אני מדברת בתור סטרייטית והכל אבל מפריע לי שאתם חיים בעבר. מי אתם שתחליטו אם נטיה מינית זה משהו רע?
צודקת.
אבל עזבי שזה בא מאנשים כאלה מפגרים אין מה לעשות הבעיה אצלם.
אבל עזבי שזה בא מאנשים כאלה מפגרים אין מה לעשות הבעיה אצלם.
חחח הרגת אותי עם קקה11
חחח כן זה היה בכוונה. (;
באותו הנושא: