4 תשובות
אני, ולא אוהב את זה עד כדי כך שאתמכר
אחלה תחושה ואף אחד לא יגיד שזאת לא תחושה טובה אבל ההשלכות של זה ומה שבא אחרי זה כבר משהו אחר
זה כיף התחושה בבטן ובריאות אחרי יין חם כזה ומדגדג (אבל אף פעם לא הייתי שיכורה)
גם אני , אבל בזמן האחרון אני הפחתתי כי זה הפך להרגל יומיומי.