16 תשובות
גם תום לא הספיק
מסכים עם זה שמעלי
שואל השאלה:
מי זה תום?
מי זה תום?
אנונימי
שואל השאלה:
אה אתה זה תום
אה אתה זה תום
אנונימי
אני הספקתי
כי לא ידעתי איך לענות ולא נלחמתי עם עצמי
אז הספקתי לקרוא על כל השאלות...
ציון בערך- 50
כי לא ידעתי איך לענות ולא נלחמתי עם עצמי
אז הספקתי לקרוא על כל השאלות...
ציון בערך- 50
אתה לא היחיד השאלות היו ממש ארוכות
מנסים לקבל פקטור ל806
גם אני
אני גם לא הספקתי, עשיתי 4 שאלות, סדרות, טריגו,2 פונקציות. אני אקבל בערך חמישים וחמש, בסדרות לא עשיתי סעיף אחד טוב, טריגו טעיתי אבל בטח יתנו לי קצת על ההתחלה. פוקנציות אחת עשיתי הכל טוב והשאלה השניה טעיתי בסעיף
שואל השאלה:
פקטור לא יעזור! באמת נראה לך שמתוך כל העשרות אלפי נבחנים לאף אחד אין 100 בבחינה?
פקטור לא יעזור! באמת נראה לך שמתוך כל העשרות אלפי נבחנים לאף אחד אין 100 בבחינה?
אנונימי
לא הבנתי מה הקשר אם למישהו יש 100 בבחינה או לא?
לי את האמת בשעה וחצי הראשונות הלך ממש גרוע, הצלחתי רק שאלה אחת וניסיתי את כולן והכל היה קשה בטירוף, ולא הצלחתי כלום. עד שפתאום בשעתיים הספקתי את כל השאר, היו 2 סעיפים שלא הספקתי לעשות כי לא הספיק לי הזמן. וטעיתי בעוד 2 סעיפים... לא כל כך נורא
לי את האמת בשעה וחצי הראשונות הלך ממש גרוע, הצלחתי רק שאלה אחת וניסיתי את כולן והכל היה קשה בטירוף, ולא הצלחתי כלום. עד שפתאום בשעתיים הספקתי את כל השאר, היו 2 סעיפים שלא הספקתי לעשות כי לא הספיק לי הזמן. וטעיתי בעוד 2 סעיפים... לא כל כך נורא
שואל השאלה:
פקטור זה כשהופכים את הציון הכי גבוה ל100 ואז הציון של כל אחד מחושב מחדש בצורה כזאת: הציון של התלמיד לחלק לציון הכי גבוה כפול 100, ככה זה לפחות באוניברסיטה
פקטור זה כשהופכים את הציון הכי גבוה ל100 ואז הציון של כל אחד מחושב מחדש בצורה כזאת: הציון של התלמיד לחלק לציון הכי גבוה כפול 100, ככה זה לפחות באוניברסיטה
אנונימי
לא חושבת שזה אותו דבר במשרד החינוך. ב2013 ניתן פקטור של בונוס 9 נקודות ונבדקו 4 שאלות הטובות ביותר, במקום 6.
איך הגיעו לפקטור הזה לפי השיטה שכתבת?
איך הגיעו לפקטור הזה לפי השיטה שכתבת?
שואל השאלה:
לא יודע אבל זה השיטה שבאוניברסיטה יכול להיות שאני טועה ושפקטור של משרד החינוך זה משהו אחר, אבל את רצינית, ב2013 גם הם קיבלו 9 נקודות בונוס וגם נבדקו רק ה4 שאלות הכי טובות?
לא יודע אבל זה השיטה שבאוניברסיטה יכול להיות שאני טועה ושפקטור של משרד החינוך זה משהו אחר, אבל את רצינית, ב2013 גם הם קיבלו 9 נקודות בונוס וגם נבדקו רק ה4 שאלות הכי טובות?
אנונימי
כן כן, קראתי את זה לפני שבוע. ב2013 הבגרות הייתה קשה בטירוף, שתלמידים שניגשו על 100 בקושי עשו חצי מבחן
ב2016 נתנו פקטור של 11.5 נקודות
ונראלי שמתישהו גם נתנו עוד מועד בגלל שזה קשה (לא ב2014 , עוד פעם)
ונראלי שמתישהו גם נתנו עוד מועד בגלל שזה קשה (לא ב2014 , עוד פעם)