3 תשובות
למה לא לנסות? ולמה את כל כך בטוחה כבר עכשיו שתפרדו, למה לא לשאוף להישאר ביחד?
לדעתי בכל מקרה שווה לנסות, אין הרבה מה להפסיד.
תפסיקי לחשוב על זה ותהני מהרגע, אני יודעת שהטעות הכי גדולה שעשיתי זה לא להנות מהרגע כשהייתי בקטע עם מישהו שאני ממש מאוהבת בו ודאגתי מהדברים האלה בדיוק.. היום הרחקנו וכבר הדבר היחיד שאני דואגת לגביו זה אם נחזור לעצמנו אי פעם.. אז תפסיקי לדאוג ותתרכזי בלהנות איתו!
תנסי. אין מה לעשות מאהבה נפגעים ואם לא תנסי לא תרגישי אהבה וזה חבל כי מאיפה לך? אולי תצליחי להיות ביחד שנה או שנתיים? לי יש חבר שנתיים וניהיינו חברים בפתאומיות בלי הכנה מראש ואני שמחה שלא פסלתי את זה ישר ונתתי לזה צאנס למרות שבכלל לא ציפיתי לזה. לכי תדעי אולי אפילו תתחתנו ;-)