10 תשובות
גם אני אהבתי חוץ מהסוף, הפרק האחרון די איכזב
גם אני אהבתי רק שהפרק האחרון היה מזעזע מידי..
אהבתי ממש אבל מעדיפה את עונה אחת עונה 2 נגמרה לא משו
לא כלכך אהבתי את העונה הזאת, סתם משכו את הסדרה
הפרק האחרון היה לא מציאותי ומפגר
אני רק בפרק ה1 של עונה 2 כי פחות התחברתי
אני די בהתחלה של העונה אבל אני כרגע אוהבת, ואני לא מבינה עדיין למה אומרים שהעונה מיותרת
גם אני כן אהבתי לא מבינה למה כולם נגדה
לדעתי עונה 2 גרועעה
עונה שנייה מזעזעת