התחברות הרשמה

איזה באסה זה לשאת תינוקת תשעה חודשים ברחם ובסוף היא דומה בול לסבתא של בעלך?. - קישור מצורף

26 במאי 2018, 14:49
תינוקותמשפחהמראהלידה    
4 תשובות
לא מבאס..העיקר נולדה :)
J
Jein
שרלוט מהממת וגם אליזבת
c
charles manson
שואל השאלה:
כן היא מהממת אבל לא דומה לאמא :).
אנונימית
גם ג'ורג לא דומה לקייט
c
charles manson
באותו הנושא:
אוף אוף איזה באסה יואו
אוף איזה באסה...
איזה באסה זה שאתה מפרסם תמונה בפייסבוק, יפה, אבל אין לך חברים שיראו אותה, נכון?
הפתרון הכי טוב שאתם מכירים לגזים אצל תינוקות בני פחות מחודשיים - מהו?
איזה באסה שאילן הודח זה היה צריך להיות שמאס, לא מאמין שהצביעו לה
אני לא מאמינה.. איזה באסה
אוף איזה באסה
יואו איזה באסה...
איזה באסה לא נגיע ל6 מליון עד 00:00 התאריך הזה בול מתאים לשאלה
איזה באסה עכשיו שאין ערוץ הילדים ולוגי אין איפה לראות תוכניות ליום השואה
איזה באסה שנגמר פורים ומחר בית ספר..