4 תשובות
אני לוחם ואני מאוד מרוצה מהתפקיד שלי, מספק מאוד.
אני טכנאית מערכות מחשב בחיל הים ואני מאוד מרוצה ממנו כי זה תפקיד לא פחות חשוב מקרבי כי ברגע של מלחמה או מבצע אם התקלקל המחשב לאחד המוצבים החשובים של חיל הים אני או מישהו אחר מהיחידה שלי יבואו לתקן ישר וככה נוכל למנוע סכנות וחוסר שליטה במצב
התפקיד הזה גם מקנה לי ידע במערכות שונות ואחרי שאשתחרר יהיה לי מקצוע בתחום המחשבים שהוא מקצוע מאוד נדרש בעידן הטכנולוגי
אני לוחמת בחיל התותחנים וממש טוב לי בתפקיד
שואל השאלה:
כל הכבוד לכולכם תותחים! מחזיקים את המדינה!
אנונימית
באותו הנושא: