תשובה אחת
ממליצה לך לקרוא בעלון לצרכן של התרופה ולראות אם זה חלק מהתופעות לוואי. אם מדהו לא נראה לך טוב, תפסיקי עם הטיפול ותפני לרופא.
אנונימית
באותו הנושא: