29 תשובות
שפעם אחת אני מנסה לסדר אבל זה מחזיק בול שתי שניות
"אין לי כוח לסדר את החדר שלי"
אחרי יומיים
*מהפכה של בגדים מפוזרים על הרצפה והשולחן מבולגן*
שאני כל פעם מסדרת את החדר מקפלת בגדים ואיך שהוא אחרי יומיים שוב ה כ ל מבולגןן.

שאין לי עצבים לסדר אז הכל מבולגן על המיטה/רצפה כי הארון כן מסודר ולא באלי להפוך אותו ואז אני לא מוצאת כלום חחח.
-שכשחברה רוצה לבוא היא צריכה להגיד מראש כדי לסדר את כל החדר לפני שהיא תבוא
-לפנות את הבגדים מהכיסא למקום אחר כל הזמן חחח
-שאתה יודע איפה כל מה בבלאגן שלך ואז שמישהו שם את מה שאתה צריך ושאתה יודע איפה הוא נמצא בבלאגן, במקום אחר ואתה לא מוצא ואז הוא אומר זה בגלל שהחדר שלך מבולגן אז אתה לא מוצא כלום
כשמישהו מסודר מזיז לך תדברים

(אני המישהו המסודר חה)
שואל השאלה:
אצלי זה לבוא למיטה בלילה ולהזיז את הבגדים שאוכל לישון
וגם לא מוצאת שום דבר בתיק הענק
אנונימית
חחח גם אצלי תמיד התיק שלי מבולגן ואז יוצאים כל מיני דברים ואני מוצאת כל מיני דברים ישנים בו
נופלים לי פדים תחתוניות כל דבר
זה נורא חחח אבל בקטע הזה התחלתי להיות "קצת יותר מסודרת"
מסדרת תבית הכל נקי ומצוחצח.
לאחר שעה
בלאגן עולמי.

וגם קרה שהלכתי ליומים מהבית לחברה ואימא הייתה בבית וסידרה
ויומיים היה לה סדר טוב
ופתאום כשבאתי בערב עשיתי בלאגן ביגלל שהשווצתי במה שקניתי
שאתה יודע בדיוק איפה מה שאתה צריך נמצא בבלאגן ואז מישהו מסדר לך את הדברים ואתה כבר לא יודע
כשאת מוצאת את הספר במקפיא... סך הכל נטשתי אותו שם כשלקחתי ארטיק.
ניראה לי שיש לי דברים בחדר מהגן
וגם כמה בגדים של אחותי זב היה החדר שלה אז נידפקתי והוא בצבע ורוד
וכול החדר מלא בכול מיני דברים שלא היה לי מושג שהם קיימים
ביום כשאתה על המחשב - לשים את הבגדים על המיטה וכשאתה הולך לישון לשים אותם על הכיסא.

כשאומרים לך "וואו איזה בלאגניסט" ואתה עונה כמו איזה מתנשא "יש לי סדר בבלאגן שלי".
השלב של הכחשת הבלאגן :
כשאמא אומרת: "תסדרי את החדר, הוא ממש מבולגן" ואני עונה: "אני לא רואה שום בלאגן."
אנונימית
לא יודעת לענות לך על השאלה - כי אני לא כזאת
*מהמתנשאים*;)
** סתם אני בדרכ מאלה שמגיעים למקומות מבולגנים ומתוך אינסטינג מדברים ומסדרים o. c. d ...
להסתדר טוב בבלאגן ואז מישהו מחליט לסדר לך את החדר ופתאום אתה לא מוצא דברים או לחילופין מוצא כל מיני דברים ממש נוסטלגים
להעביר תבגדים מהכיסא למיטה ומהמיטה לכיסא...
שאתה מוצא בבלאגן כל מה שאתה רוצה וכשהחדר מסודר אתה לא מוצא כלום
שלסדר את החדר זו לא חובה. חדר מבולגן זה הכי טוב
מתוך הרגל כבר יודעים איפה ומה לחפש אבל כשמסדרים את הבלאגן לא מוצאים כלום אחרי זה
יואו הארון מבולגן טוב אין לי כח לסדר(הולכת) (חוזרת אחרי דקה מסתכלת) טוב נו אני יסדר וזהו לא יבלגן יותר (מסדרת משקיעה) מקבלת טלפון :שומעת יוצאים תתארגני! פותחת תארון הופכת כרגיל (אז למה סידרתי למהה טוב נו אני יחזור יסדר שוב) חוזרת הופכת את כל הארון זהו סידרתיxdxdxd
שהכיסא הופך לארון
לא יודע מה איתכם אבל מכיתה ז אני כותב את כל המקצועות שלי באותה המחברת למאוו
זה שוויתרתי כבר על לסדר את החדר כי במילא הוא חוזר לאותו המצב אחרי כמה שעות
למה משמש הכסא שבחדר
"אל תסדרו לי את הבלאגן זה מבלגן לי את הסדר"
#שמניחים חפץ והוא נעלם פתאום כאילו לא היה מעולם.
#אם חייבים דחוף משו מסויים בחיים לא מוצאים, אבל כשלא צריך אותו הוא תקוע לנו מול הפרצוף 24/7.
#לפעמים למצוא באיזה כיס או נרתיק כסף.. איזה כיף זה
#שיש ערימת בגדים ואין כוח למיין אז מעיפים הכל לכביסה.
#שפעם בכמה זמן נופל ומתנפץ לו בושם, או לק.
#שהכיסא לא באמת נועד שישבו בו, והשולחן לא באמת נועד שיעבדו בו.
#שלא לדבר על ריצפה, עליה בני האדם אמורים פשוט ללכת ולא לדלג.
#צריך להריח תבגד לפני שרוצים ללבוש.
#אסור שהפלאפון יהיה על שקט כי אם הוא נעלם, זה בכיף לחפש שעה..
#שבלילה אי אפשר ללכת מהמיטה לדלת בלי פנס.
#שצריך לפחות שני מטענים לפלאפון, שיגבו זה את זה בזמן שאחד מחליט להיעלם.
#שנים שהתבזבזו על חיפושים.
#שדווקא הבלאגן הוא הסדר שלנו.
#שמוצאים פתאום איזה אמפי3 מ2009.
#שיש לי מלא דברים שמזמן היה צריך לזרוק לפח.
#שאי אפשר לבוא אלי בלי לתאם מראש.
#שיש על השולחן איזה עט שנזל לו הדיו, ואז הוא מדביק את עצמו לדף שנדבק לשעון שנדבק למחק שנדבק לקוצץ ציפורניים.
#שלפעמים אני מגיעה למצב שנגמרים הבגדים בארון.
#שהמגירות שמתחת לשולחן מלאות חפצים שפעם לא היה לי כוח לסדר.
#שדורכים על משו וזה כואב כמו לגו.
#ובמקרה הרע יותר, שאותו המשו גם נשבר.
#שאני מתחילה לסדר ושמה לי שירים, ואז זה מסתכם בזה שרקדתי שעתיים ועכשיו אני עייפה.
#לשמור דפים?! דבר שאינו בר ביצוע.
#הנעל הראשונה שנמצא לה את הזוג, זה מה שאלביש בבוקר. אותו דבר לגבי תיק לבצפר או חולצה או כל דבר שצריך.
#התירוץ לזה שהחדר מבולגן זה שאין לי מספיק ארונות לאחסן את כל חפצי.
והפיתרון פשוט וצנוע. אני צריכה חדר שינה בנפרד וחדר ארונות בנפרד. אי אפשר לחבר בין השניים..
שואל השאלה:
וואי הרסת אותי עם הריקוד במקום לסדר.
זה פשוט אני. לרקוד עם איזה בגד ביד ובסוף גם לא להכניס אותו לארון כי התעייפתי
אנונימית