11 תשובות
לא נראה לי..כי הייתה בחירה..לכן עשיתי את 7 ו8.
חוץ מזה שסעיף א זה הגיון..צריך שהדלתא יהיה קטן מ0 כדי שלא יהיה פתרון..וזה כן נמצא בתוכנית..והסעיף האחרון היה הגיון אבל לא יותר מדי קשה.

לא נראה לי שיתנו פקטור.
לא חושבת שיתנו פקטור. סעיף א היה קל זה היה הגיון, גם בכיתה עברנו כמה פעמים על מקרים כאלו אז ידעתי שהיה צריך שמה שבשורש בנוסחת שורשים יהיה קטן מ-0 ואז לא יהיה פתרון למשוואה ומשם ניתן לראות שa גדול מ1 לפי האי שיוויון אבל סעיף אחרון אתה צודק הוא היה מסובך וחירבשתי. כמעט חירבשתי נכון אבל כי עשיתי לפי ההגיון אבל במקום לרשום ש(g(x)=-f(x ו (g(x)=3f(x רשמתי אותו דבר רק עם אינטגרל של (f(x במקום פשוט (f(x כל פעם שזה חרא כי בטח לא יקבלו.
אנונימית
באמת הסעיף האחרון היה מכשיל קצת..לכן לא עשיתי את 6.
אבל הבגרות עצמה לא הייתה יותר מדי קשה..לכן לא נראה לי שיהיה פקטור.
שואל השאלה:
אני כן הצלחתי את א אבל אין לי אפילו מושג איך חשבתי על זה, איתנו לא עברו על נוסחאת השורשים מאז כיתה ט, ולכן הרבה ילדים לא זכרו אותה בעל פה כי אנחנו רגילים להקיש במחשבון במקום. אולי כשהיא אמרה שזה לא בתוכנית היא ניסתה להוציא את עצמה בסדר.. בכל אופן הסעיף האחרון באמת היה קצת מכשיל, הייתי על הקו הנכון אבל ראיתי שאין לי זמן ועברתי הלאה. החקירות לקחו המון זמן באופן כללי ביחס לשאר המבחן לפחות אצלי. אני שואלת פשוט כדי לשמוע תגובות של המורים שלכם לא קשור לאיך שהלכה לי השאלה כי אני מקווה שיהיה פקטור כדי שזה יעזור לי בסעיף שלא הספקתי בשאלה 5 חחח
אנונימית
806 היה הדבר הכי קל בעולם
פקטור לא ייתנו כי הבגרות הייתה הוגנת
ובקשר לשאלה לא עשיתי אותה היא נראתה ארוכה מידי אז בחרתי בשתיים האחרות
שואל השאלה:
לאנונימית עשיתי בדיוק כמוך חחח חושבת שלא נקבל על זה ניקוד, אולי נקודה שתיים על מאמץ
אנונימית
שואל השאלה:
בוא לא נגזים, לא הייתה הדבר הכי קל בעולם. גם לי הלך טוב מלבד סעיף אחד שלא הספקתי וסעיף אחד שזה הסעיף האחרון כאן שחירבשתי אבל ראיתי בגרויות קלות מזו, הבגרויות בשנים האחרונות מאז 2013 היו קלות מהבגרות הזו, או לפחות בוא נגיד יותר טכניות מזו- פה היה צריך להבין. מפרגנת שהלך לך טוב אבל בחייאת אל תסחף. וחוץ מזה אני נטו שואלת כי אצלנו אמרו שיש סיכוי..
אנונימית
הגזמת אחי..לא הכי קלה בעולם..משרד החינוך העלה את הרמה בכוונה כי האוניברסיטאות התלוננו שהרמה מדי נמוכה וכו..ולכן אם תשים לב..הבגרות הזו הייתה בעיקר הבנה יסודית של החומר ופחות טכניקה..בשונה מבגרויות קודמות.
הבגרות הזאת הייתה יותר הבנה פחות טכניקה ולדעתי ככה צריך ללמד מתמטיקה
מה זה עוזר לדעת לפתור משוואות ברמה של 5 יחידות אבל לא לפתור תרגיל שדורש ממך קצת להסתכל מעבר ולא להיות תקוע בקופסה
גם אם כן זה לא יתן לנו כלום, תמיד יש כאלה שמקבלים 100 לא משנה כמה המבחן קשה