2 תשובות
אל תחשבי על מוות.
אין כל כך מה לעשות, עדיף לערב מישהו שתוכלי לספר לו את זה. (לא חייב מישהו מקצועי)
לא לחשוב על זה כל כך ולהשלים עם זה שבסופו של דבר כל אחד הולך לעולם הבא.
זה קרה לי גם.. אבל פשוט תחשבי שבסוף את והקרובים שלך תיפגשו בשמיים. אז אין כל כך ממה לפחד (: