10 תשובות
אני חושבת שזו היתה אמירה צינית.
נראה לי שזה היה ספאם.
ErO
שואל השאלה:
לא, הם אמרו שיש פטיש כזה, ומישהו אמר לי שזה נכון
אנונימי
אני גם משתמש
ולא
אנונימי
אני לובש ויושן עם זה ויוצא עם זה וזה בכלל לא מגעיל כמו שהרבה חושבים מי שלא ינסה לא יבין
אני לובש ומהנה מכל רגע.
מה יכול להגעיל בדבר כל כך מושלם?
מהנה-נהנה
כל הרעיון הוא להשתמש בטיטול לא רק ללבוש אותו זה תענוג וכייף
נהנה מכל רגע
זה כיף ונעים
באותו הנושא: