התחברות
הרשמה
באיזה שפה כותבים את סטיפס?
זה HTML?
21 במאי 2018, 15:16
כתיבה
נאמני סטיפס
סטיפס נוער
פרחים בסטיפס
תשובה אחת
asp.net
ג
גילי
באותו הנושא:
שמתי לב שלהרבה אנשים כותבים שיש להם צבע ירוק שיש שאלות כאלה בסטיפס, אנשים...
איך אתם כותבים סטיפס?
מבלבלים אותי בסטיפס איך כותבים שביטה או שביתה?
מושתתת - איך כותבים את המילה ״מושתת״ בלשון נקבה בסטיפס?
למה כולם נותנים מלא לייקים לתגובות שמומחי סטיפס כותבים?
תענו בכנות אתם מתביישים בזה שאתם כותבים ועונים בסטיפס
למה סטיפס כותבים עם ט ולא עם ת?
באיזה מצב כותבים I am ובאיזה מצב כותבים i'm ובאיזה מצב כותבים רק i?
אם אני כותב מאנונימי הנאמנים של סטיפס יכולים לראות את אותי ?
באיזה מקצוע כותבים יותר? ספרות או תנך?
אתם חושבים שמערכת סטיפס צוחקת על חלק מהשאלות שאנחנו כותבים?