9 תשובות
רדוד כמו כל השירים של רונשר/סטטיק ובן אל
שיר דוחה שמדסר על תחת של אישה
ממש לא אהבתי
אשכרה לא חשבתי על זה ממש מגעיל. לא פמיניסטית אבל זה באמת מבזה נשים חח.
הדבר היחיד שאהבתי שקשור לשיר זה שדובי גל אמר "בלעדיי סטטיק ובנאל לא היו קיימים" חח זה הרג אותי. צודק.
אהבתי את המסר החשוב והמדהים ואת כל המטפאורות
האישה השמנה שחונה זה בעצם אנחנו
הכל ברור לי מעכשיו
שאני שונאת אותו וזה מזכיר לי תקופה שעשו עלי חרם
שואל השאלה:
זאת שמעליי,את יכולה לספר למה?
לא מכריחה אם לא בא לך
אנונימית
בכיתה ו' אז כזה הייתה חבורה של בנות פרחות והייתה תקופה שהן היו בבני עקיבא אז כזה הלכתי לפעולה ובגלל שאני שמנה ואני לא ביחס טוב איתן עד היום (כיתה ח') הן שרו לי "וליוו" אותי לדלת של הסניף כזה ואז ברחתי הביתה...
שיר גרוע. שונאת אותו