3 תשובות
במעשה הזה, שהוא מעשה אמיץ, בכל מקרה תצא ברווח. אם יתברר שזה הדדי - אין להכביר מילים; ואם יתברר שלא - תדע שגברת על חששותיך ונטלת סיכון למען האושר שלך. בהצלחה.
בעיקרון תקשיב לי
דבר ראשון תהיה גאה בעצמך על הצעד הזה כי זה צעד אמיץ ומוערך
דבר שני אני מבינה את הלחץ שלך אבל באמת שיש סיבה שאתה עושה את זה

אתה עושה את זה כדי שהיא תדע את האמת
ובשבילך כדי לממש את אהבה שאתה מרגיש כלפיה
כשאני הייתי צריכה לדבר עם מכר
אני חשבתי למה אני עושה את זה.
והגעתי למסקנה שאני עושה את זה בשביל שנינו ובגלל שלדעתי כנות זה חשוב
הדבר עצמו תאמין לי היה פחות נעים.
אבל כשחשבתי למה אני עושה את זה
ומה הרווח שאוכל להפיק
גרם לי להיות אמיצה יותר ודחף אותי

תאמין לי כשעשית את החלטה עשית כבר חצי דרך
החצי השני זה לומר לה
ושוב כמו שאמרתי קודם זה מעשה אמיץ ומוערך
ולא משנה מה תהיה התגובה שלה
היא תעריך את זה.
את הכנות והאומץ שהפגנת
ושלא שיחקת איתה משחקים במשך השנה או כמה זמן שאתם מכירים

שוב לי עזר לחשוב למה אני עושה את זה
ומה הרווח כדי להפחית לחץ
עוד דרך
היא להעריך את המעשה שלך ולהבין שלא משנה מה יקרה זה שאמרת לה
אומר שניסית
כי יכול להיות שזה הדדי?
ואז תוכל להרגיש את מה שרצית להרגיש כך הזמן הזה כי זה הדדי
מה שאני אומרת זה שנכון זה קשה
לכולנו
בנים ובנות כאחד
אבל זה משתלם וזה נכון.
ויש כל מיני דרכים שוב להפחית לחץ
אם עוזר לך אתה גם יכול להתאמן על מה שתאמר
אבל לדעתי זה יותר יפה כשזה בא בטבעי
אבל אם זה יעזור לך לא להיות לחוץ תתאמן
בכל אופן.
זה טבעי
ותנסה כל מיני דברים שבעבר הוכיחו את עצמם מועילים
או שתנסה להגיע להבנות כמוני
אבל זה לא מתאים לכל אחד

בכל אופן אשמח לשמוע איך היה לך מחר
ואני תמיד כאן אם צריך
בהצלחה (:
נוו תספר :)