6 תשובות
בשביל האגו, להרשים וכו'..
חחח אני כבר מזמן לא בזה, לדעתי זה רק מרחיק בנות לא מקרב
בת אוהבת גבר רגיש אבל שיודע מתי להפרץ זוהי דעתי לפחות
בת אוהבת גבר רגיש אבל שיודע מתי להפרץ זוהי דעתי לפחות
אני לא עושה את זה.
אנונימי
אני לא עושה את זה, זה מרגיש לי קצת ערסי לעשות את זה
שואל השאלה:
נוו מי שכן עושה את זה
נוו מי שכן עושה את זה
אנונימית
אבל הכללת את כל הבנים
באותו הנושא: