10 תשובות
בטח שאפשר
יש בנות כאלה שהן פשוט פלרטטניות זה האופי שלהן אבל זה לא אומר שהן בהכרח בוגדות.
למרות שזה לא נעים צריך לדבר עם הבת זוג שלך ולהגיד שאם זה היה ההפך היא לא הייתה מרגישה בנוח ואני בטוחה שאם תדבר איתה בהיגיון היא תבין.
שואל השאלה:
למה זה כל כך נדיר למצוא מישהי רצינית? כולן רק מחפשות להנות, "לחיות את הרגע", מחפשות סטוצים...

דיברתי איתה בנוגע למה שהיא מרגישה כלפי בנים אחרים, היא כל פעם מבטיחה לי שתפסיק אבל היא פשוט לא מבינה שהיא מתנהגת לא בסדר. היא אומרת לי עכשיו שזה היה רק בשביל למשוך ממני תשומת לב אבל היא מרגישה את הדברים האלה כלפי אותם בנים עוד לפני שהיא בכלל הכירה אותי.
אנונימי
אני לא כזאת, ויש מלא בנות כאלה אולי אתה פשוט לא מעוניין או נמשך לבנות כאלה הכל עניין של טעם.
אם היא לא מבינה אותך ולא מכבדת אותך כדי שתיפרדו.
קשה למצוא משהי ממש יפה וכוסית על ובכל זאת לא משתמשת ב"מתנה" הזאת כדי למשוך צומי.
אולי סוג הבנות שמושכות אותך, הן קצת לא מושגות, בגלל הפלרטטנות.
אתה יכול להחליף סוג.
יש המון בנות נאמנות, יציבות, צנועות.
אבל אולי אתה תשתעמם, כי אתה מחפש אתגר.
אני אישית גם לא כזו, ומעולם לא הייתי. אם יש לי בן זוג אז אין לי מה לפלרטט, לגעת או להתקרב לאחרים יתר על המידה.
כן, כמובן שיש בנות רציניות בגילך (יש אותן בכל גיל, לא משנה מה גילך כי לא ציינת), פשוט צריך לדעת למצוא אותן.
כל הכהוד שהערת על זה למישהי. אבל אם את רואה שההתנהגות ממשיכה כמו מקודם, מציעה לחתוך את זה.
שואל השאלה:
החברה הנוכחית שלי דתייה, חשבתי וצפיתי ממנה להתנהג ולהתלבש בצורה צנועה יותר מבנות אחרות בגילי, זה בכלל לא מה שקורה. אני... רודף אחר הצניעות הזאת. אני מפחד להיפרד ממנה בשביל לא להישאר לבד. היא בסך הכל החברה הראשונה שלי. חשבתי שהיא התחילה איתי אבל כשאני והיא נזכרנו ביחד על ההתחלה היא גרמה לי להבין שזאת לא הייתה הכוונה והיא בסך הכל מתנהגת ככה עם כולם.

אני אף פעם לא התחלתי עם מישהי, היא היחידה שהרגשתי שהתחילה איתי אז הגבתי בחזרה.
אנונימי
אני חושבת בדיוק כמוך! האם באמת קיימת אהבה שנשארת לנצח? או לפחות זוגיות אמיתית ופתוחה בלי בגידות?
זה קצת מצער אותי אבל זאת המציאות.. גם לי יש בן זוג ואני סומכת עליו בעיניים עצומות אך אני מפחדת שבשלב מסויים זה יגמר, כי קשה למצוא בנים נאמנים ולי יש בעיה עם לסמוך. ורוב הסיכויים שכן זה יגמר..
היום בנות בוגדות בכמויות, בי בגדו:(
אנונימי
זה עצוב אבל יש המון אנשים לא נאמנים, גם בנים יש בכמויות ענקיות
אבל יש גם אנשים נאמנים, אני נגיד בחיים אבל בחיים לא אבגוד ולא אחשוב ואפלרטט עם בן אחר כשאני בזוגיות

ונשמע שבסביבה שלך יש בנות פשוט ז*נ*ת, אבל אל תדאג, יש גם בנות טובות ואמיתיות שהן נאמנות