3 תשובות
הכל טוב, גם אם הסתימה תיפול מקסימום ישימו לך אחת חדשה
שואל השאלה:
אני יודעת, פשוט גם ככה עשיתי סתימות בשן הזאת מיליון פעם וטיפול שורש, אני פוחדת שהשן שלי עצמה תהרס לי לגמרי:(
אני יודעת, פשוט גם ככה עשיתי סתימות בשן הזאת מיליון פעם וטיפול שורש, אני פוחדת שהשן שלי עצמה תהרס לי לגמרי:(
אנונימית
סתימה לא תהרוס את השן, הכל בסדר (: מעבר לזה שאם זה רק סדק אני מאמינה שיש אופציה למילוי או משהו בסגנון ואני מאמינה שהיא חזקה מספיק בשביל לא ליפול עד יום חמישי
באותו הנושא: