11 תשובות
אתה יודע שמבחינה חוקית אנחנו אמורים להתקשר למשטרה?
המשטרה תעזור לך :)
אנונימי
פשוט אל.
אל תתאבד
למה אתה רוצה לגמור את החיים שלך?
אולי עכשיו יש לך קצת קשיים וקשה לך אבל עוד מעט זה יגמר ותמשיך תחיים שלך ותצליח בהם... תקים משפחה משלך תרוויח כסף...
למה לגמור את החיים בגיל כזה מוקדם?
אל תתאבד
למה אתה רוצה לגמור את החיים שלך?
אולי עכשיו יש לך קצת קשיים וקשה לך אבל עוד מעט זה יגמר ותמשיך תחיים שלך ותצליח בהם... תקים משפחה משלך תרוויח כסף...
למה לגמור את החיים בגיל כזה מוקדם?
אתה יודע איזה טראומה היא תעבור אם חבר שלה יתאבד? אתה יודע איזה צלקת זה ישאיר לה לכל החיים?
לפחות אל תתאבד בשבילה
לפחות אל תתאבד בשבילה
אנונימי
תתקשרו למשטרה
חיים שלי למה להתאבד? זה לא הפיתרון
תקשיב תדבר עם החברה שלך אין לך מה להפסיד
אם יש לפחות מישהו אחד שחשוב לך אל תתאבד אל תעשה את זה
תקשיב תדבר עם החברה שלך אין לך מה להפסיד
אם יש לפחות מישהו אחד שחשוב לך אל תתאבד אל תעשה את זה
תגיד לה איך אתה מרגיש
בכול מיקרה כדי לכה לדבר אם מישהו אל הכבנות האובדניות שלכה כי זה יפגע בכול מי שהקיר אותכה במיוחד ההורים שלכה והחברה הטובה שלכה
בכול מיקרה כדי לכה לדבר אם מישהו אל הכבנות האובדניות שלכה כי זה יפגע בכול מי שהקיר אותכה במיוחד ההורים שלכה והחברה הטובה שלכה
הרבה אנשים חושבים שהם רוצים להיתעבד אבל הם לא הם רק רוצים לכול הכעב יפסיק אני מציאה בתור מישהי שהיתה שמה לדבר אם מבוגר אחראי
החיים שלנו הם לא באמת שלנו הם של האנשים מסבבנו
החיים שלנו הם לא באמת שלנו הם של האנשים מסבבנו
תקשיב כולנו נמות בסופו של דבר. נכון העולם די חרא ולא הוגן, אבל ככה זה. יש הרבה דברים רעים אבל לפעמים יש טובים. אתה לא רוצה לאכול פיצה יותר נגיד? להסתכל על הים? לראות את הילדה שאתה אוהב? כמו שציינתי למעלה כולנו נמות, אז עדיף ליהנות ממה שקיים אפילו טיפה אם אתה כבר פה
אל תתאבד!
לא משנה מה עברת או מה אתה עובר, תמיד אפשר לעזור לך. תחשוב על כל האנשים שיבכו ויכאב להם עליך. אל תעשה את זה יש לך עוד חיים שלמים לחיות. אני מקווה שהמשטרה תגיע אליך מהר ויעצרו אותך מלעשות את הטעות הזו.
לא משנה מה עברת או מה אתה עובר, תמיד אפשר לעזור לך. תחשוב על כל האנשים שיבכו ויכאב להם עליך. אל תעשה את זה יש לך עוד חיים שלמים לחיות. אני מקווה שהמשטרה תגיע אליך מהר ויעצרו אותך מלעשות את הטעות הזו.
אני פשוט אענה על השאלה כי כבר אמרו על הכוונות שלך בערך כל מה שאפשר להגיד..
דבר ראשון אתה סותר את עצמך, כי אם היית רציני לגבי להתאבד לא היה לך ממש אכפת איך הקשר שלך "ישתנה" כי כביכול אתה גם ככה עומד למות ואין לך עתיד אז זה לא באמת ישפיע עליך בשום צורה. אז כבר טוב שאתה חושב על העתיד
ודבר שני, אם התכוונת שאתה בעצם לא רוצה שצורת המחשבה שלה עליך תשתנה אחרי שכבר לא תהיה- היא כן תשתנה, אבל לדעתי כדאי לך להתקרב אליה ולהגיד לה מה שעל לבך, אולי זה ישנה את צורת ההסתכלות שלך על העולם והיא תעזור לך לצאת מהמקום הרע בו אתה נמצא עכשיו. ואם זה לא הדדי, אז כדאי לך לחשוב פעמיים לפני שאתה פוגע בעצמך, כי היא כנראה תחשוב שזה קרה כי היא אמרה לך לא וזה ממש ידפוק לה את החיים.
לסיכום לדעתי תגיד לה כל מה שיושב לך על הלב ויצא מזה רק טוב. מקווה שתרגיש יותר טוב ותצליח לצאת ממה שאתה עובר, בהצלחה.
נ. ב אם אתה מחפש מישהו לדבר איתו, שיבין אותך, ואנונימי לגמרי ולא יכול לעשות כלום עם מה שתספר לו, אני תמיד כאן
דבר ראשון אתה סותר את עצמך, כי אם היית רציני לגבי להתאבד לא היה לך ממש אכפת איך הקשר שלך "ישתנה" כי כביכול אתה גם ככה עומד למות ואין לך עתיד אז זה לא באמת ישפיע עליך בשום צורה. אז כבר טוב שאתה חושב על העתיד
ודבר שני, אם התכוונת שאתה בעצם לא רוצה שצורת המחשבה שלה עליך תשתנה אחרי שכבר לא תהיה- היא כן תשתנה, אבל לדעתי כדאי לך להתקרב אליה ולהגיד לה מה שעל לבך, אולי זה ישנה את צורת ההסתכלות שלך על העולם והיא תעזור לך לצאת מהמקום הרע בו אתה נמצא עכשיו. ואם זה לא הדדי, אז כדאי לך לחשוב פעמיים לפני שאתה פוגע בעצמך, כי היא כנראה תחשוב שזה קרה כי היא אמרה לך לא וזה ממש ידפוק לה את החיים.
לסיכום לדעתי תגיד לה כל מה שיושב לך על הלב ויצא מזה רק טוב. מקווה שתרגיש יותר טוב ותצליח לצאת ממה שאתה עובר, בהצלחה.
נ. ב אם אתה מחפש מישהו לדבר איתו, שיבין אותך, ואנונימי לגמרי ולא יכול לעשות כלום עם מה שתספר לו, אני תמיד כאן
באותו הנושא: