7 תשובות
בחו"ל
ErO
צ'או צ'או ויש בארץ אבל לא קונים מ א מ צ י ם.
אם אני לא טועה זה צ'או צ'או, ובקושי יש אותם בארץ
זה כלב צ'או צ'או שהוא בן שנתיים הוא ממש ענק בקישור ששלחת הוא היה עוד גור
אנונימית
קודם כל לא לקנות, לאמץ
ולקנות סוג כזה של כלב ולגדל אותו פה בארץ זאת התעללות נטו.
אמאלה איזה כלב יפה מה זה הדבר הזה שמע ישראל
וזה צאו צאו כמו שאמרו
אני לא חושבת שיש אותו בישראל. קשה מאוד להשיג
אנונימית
ראיתי כלב כזה ליד הבית שלי לפני כמה חודשים הוא מהמם