5 תשובות
היי :)
אני גם במדעית טכנולוגית אבל לא בכיתה ח
יש אצלנו גם ילדים ב4 יחידות ככה שרוב הסיכויים שפשוט יורידו אותך כנראה ל4 במתמטיקה
אבל אולי בגלל שאר הנכשלים שלך במקצועות אחרים כן יוציאו אותך מהמדעית
לדעתי תבקשי מהבית ספר להישאר במדעית על תנאי
ובמתמטיקה אני לא רוצה לפגוע אבל גם אם תוציאי עכשיו במיצב 100 זה די אבוד כי השאר נכשל... בכל מקרה תיעזרי בwyzer ומורים פרטיים אין דרך אחרת
רק לשבת על התחת ולחרוש
את יכולה לדבר איתי בפרטי אם את רוצה
אני גם במדעית טכנולוגית אבל לא בכיתה ח
יש אצלנו גם ילדים ב4 יחידות ככה שרוב הסיכויים שפשוט יורידו אותך כנראה ל4 במתמטיקה
אבל אולי בגלל שאר הנכשלים שלך במקצועות אחרים כן יוציאו אותך מהמדעית
לדעתי תבקשי מהבית ספר להישאר במדעית על תנאי
ובמתמטיקה אני לא רוצה לפגוע אבל גם אם תוציאי עכשיו במיצב 100 זה די אבוד כי השאר נכשל... בכל מקרה תיעזרי בwyzer ומורים פרטיים אין דרך אחרת
רק לשבת על התחת ולחרוש
את יכולה לדבר איתי בפרטי אם את רוצה
שואל השאלה:
^
יהיה שנה הבאה 5 יחידות 4 יחידות ו3 יחידות
יותר הגיוני שאני יהיהי ב3 יחידות..
ואת צודקת לא יעזור אם אני יוציא ציון גבוה במיצב כל השאר ניכשל זה לא ממש יעזור...
שיחה לפני אחרונה היו לי 4 מקצועות עם ממצוע ניכשל ובשיחה אחרונה היה לי 2 ניכשלים 1 שיפרתי ונישאר לי רק מתמטיקה
ועכשיו שוב יש לי עוד ניכשלים.
נתנו לי כבר תנאי להישאר במדעית...
^
יהיה שנה הבאה 5 יחידות 4 יחידות ו3 יחידות
יותר הגיוני שאני יהיהי ב3 יחידות..
ואת צודקת לא יעזור אם אני יוציא ציון גבוה במיצב כל השאר ניכשל זה לא ממש יעזור...
שיחה לפני אחרונה היו לי 4 מקצועות עם ממצוע ניכשל ובשיחה אחרונה היה לי 2 ניכשלים 1 שיפרתי ונישאר לי רק מתמטיקה
ועכשיו שוב יש לי עוד ניכשלים.
נתנו לי כבר תנאי להישאר במדעית...
אנונימית
אני חושבת שיורידו אותך ל4 כי לא נראה לי שמורידים מ5 ישר ל3
ובכל מקרה כן תשקיעי ותחרשי את החיים שלך למיצב כי ככה כשתבקשי להישאר במדעית תגידי להם שאת כן עושה שינוי ובתור הוכחה תראי להם את הציון הגבוה שתקבלי בעזרת השם במיצב
ובכל מקרה כן תשקיעי ותחרשי את החיים שלך למיצב כי ככה כשתבקשי להישאר במדעית תגידי להם שאת כן עושה שינוי ובתור הוכחה תראי להם את הציון הגבוה שתקבלי בעזרת השם במיצב
שואל השאלה:
תודה רבה מקווה שאני יצליח
תודה רבה מקווה שאני יצליח
אנונימית
בהצלחה:)
באותו הנושא: