4 תשובות
מיגרנה זה יותר כואב במלא
אם אני לא טועה מיגרנה נמשכת יותר זמן מכאב ראש רגיל, היא נמשכת יומיים שלוש והיא יותר חזקה
אוקיי תחשבי על כאב ראש רגיל ואבל תכפילי את הכאב ב20
זה מיגרנה
זה מיגרנה
שכאב ראש זה כאב שנשאר זמן,
והמיגרנה באה בכל פעם בכאב חזק נעצרת ואז שוב.
והמיגרנה באה בכל פעם בכאב חזק נעצרת ואז שוב.
באותו הנושא: