התחברות
הרשמה
עשיתי בטעות מנוי לאפליקציה שעולה כסף וישר ביטלתי. זה עדיין יחייב אותי בכסף?
18 במאי 2018, 12:29
כסף
תוכנות חינם
מחירים
תשובה אחת
אם ביטלת אז לא
~ HERE FOR U ~
באותו הנושא:
בטעות עשיתי לייק למישהו בפייסבוק ואז ישר מחקתי, זה עדיין מראה לו את הלייק?
פאקק תגידו אם עשיתי לייק בטעות באינסטגרם וביטלתי ישר, מה הסיכוי שיראו?
אם נגיד עשיתי למישו לייק בסטטוס ואז הורדתי אותו כי לחצתי בטעות הוא רואה אתזה?
אם עשיתי בטעות למישהו לייק על תמונה באינסטגרם ומהר ביטלתי הוא עדיין רואה את זה?
אם עשיתי לייק למישהו בטעות בפייסבוק וישר הורדתי ההתראה עדיין נשארת?
עשיתי טעות... טעות ענקית...
רק אני לא מורידה את האפליקציה של סטיפס בשביל שאנשים לא יראו את זה בטעות?
היי, עשיתי מנוי ניסיון לאפליקציה ואני רוצה לבטל את המנוי. לחצתי על כפתור בטל וזה עדיין מופיע לי על המסך מה לעשות?
אם עשיתי בטעות למישהו לייק באינסטגרם על משהו ישן ומיד הורדתי, הוא יראה התראה?
עשיתי מנוי לספרייה (עריית ירושלים) בסניף מסוים, האם המנוי תקף לסניף אחר של עריית ירושלים?
אם עשיתי לייק בטעות לתמונה באינסטגרם ואז הורדתי אותו, מי שעשיתי לה לייק תראה אתזה בבוקר?