27 תשובות
לכי להגדרות ותחפשי אבטחה, יש שמה בטח אופציה לבטל סיסמא (קצת קשה לי לתת הוראות בלי לדעת יותר פרטים ולא להיות ליד מחשב...)
הוראות מדוייקות יותר*
שואל השאלה:
האמת שעשיתי את זה אבל עדיין זה כותב לי לכתוב סיסמא
האמת שעשיתי את זה אבל עדיין זה כותב לי לכתוב סיסמא
אנונימית
יש לך ווינדוס 10?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שנייה אנ בודקת לך
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
תלכי להגדרות
חשבונות
בצד ימין "אפשרויות כניסה"
והוא שואל אותך מתי לדרוש כניסה אז תסמני אף פעם
חשבונות
בצד ימין "אפשרויות כניסה"
והוא שואל אותך מתי לדרוש כניסה אז תסמני אף פעם
אנונימית
עבד לך?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
עשיתי את זה פעם ועכשיו ניסיתי שוב
אבל משום מה זה לא מצליח עדיין זה דורש סיסמא
תודה
עשיתי את זה פעם ועכשיו ניסיתי שוב
אבל משום מה זה לא מצליח עדיין זה דורש סיסמא
אנונימית
באמת? עשיתי את זה עכשיו אצלי וזה עבד.. איזה מוזר
תנסי לכבות להדליק את המחשב אולי
תנסי לכבות להדליק את המחשב אולי
אנונימית
שואל השאלה:
באמת? איזה מוזר..
אולי משהו לא בסדר במחשב שלי?
כיביתי והדלקתי את המחשב כדי לראות אם זה עובד
באמת? איזה מוזר..
אולי משהו לא בסדר במחשב שלי?
כיביתי והדלקתי את המחשב כדי לראות אם זה עובד
אנונימית
תקשיבי בדקתי ובוודאות זאת הדרך..
שוב תנסי
הגדרות > חשבונות
בצד ימין יש תפריט תבחרי "אפשרויות כניסה"
ואז זה ייתן לך "דרוד כניסה" על ההתחלה לאופציה לסמן "אף פעם" או "כאשר המחשב מתעורר ממצב שינה"
תסמני "אף פעם"
תני לזה כמה שניות לפני שאת סוגרת
ותסגרי את המחשב חכי כמה שניות ותפתחי שוב תראי אם זה עובד (רק לסגור את המסך לא לכבות ולהדליק)
שוב תנסי
הגדרות > חשבונות
בצד ימין יש תפריט תבחרי "אפשרויות כניסה"
ואז זה ייתן לך "דרוד כניסה" על ההתחלה לאופציה לסמן "אף פעם" או "כאשר המחשב מתעורר ממצב שינה"
תסמני "אף פעם"
תני לזה כמה שניות לפני שאת סוגרת
ותסגרי את המחשב חכי כמה שניות ותפתחי שוב תראי אם זה עובד (רק לסגור את המסך לא לכבות ולהדליק)
אנונימית
שואל השאלה:
קודם כל תודה רבה.
נכנסתי להגדרות, חשבונות
אחר כך אפשרויות כניסה ואז אף פעם.
וסגרתי את החלון של ההגדרות
סגרתי את המסך ופתחתי וזה רגיל פתוח
אבל כדי לראות אם זה עובד אני חייבת לכבות ולהדליק לא?
קודם כל תודה רבה.
נכנסתי להגדרות, חשבונות
אחר כך אפשרויות כניסה ואז אף פעם.
וסגרתי את החלון של ההגדרות
סגרתי את המסך ופתחתי וזה רגיל פתוח
אבל כדי לראות אם זה עובד אני חייבת לכבות ולהדליק לא?
אנונימית
לא
תמיד אחרי כיבוי של מחשב הוא יבקש סיסמא
אבל כשאת לא משתמשת במחשב הוא נמצא במצב שינה שזה לא כמו כיבוי זה מן השהייה
והרעיון פה שלא כל פעם שאת סוגרת ואז פותחת שוב את המחשב כל פעם הוא יבקש סיסמא
אבל תמיד אחרי שכיבית והפעלת הוא יבקש סיסמא
תמיד אחרי כיבוי של מחשב הוא יבקש סיסמא
אבל כשאת לא משתמשת במחשב הוא נמצא במצב שינה שזה לא כמו כיבוי זה מן השהייה
והרעיון פה שלא כל פעם שאת סוגרת ואז פותחת שוב את המחשב כל פעם הוא יבקש סיסמא
אבל תמיד אחרי שכיבית והפעלת הוא יבקש סיסמא
אנונימית
שואל השאלה:
הא..
אבל למה זה ככה? איזה באסה..
אין שום אפשרות שזה לא יבקש סיסמא גם אחרי שכיביתי והדלקתי?
בהתחלה זה לא ביקש סיסמא.. רק אחרי שנכנסתי למייל שלי..
הא..
אבל למה זה ככה? איזה באסה..
אין שום אפשרות שזה לא יבקש סיסמא גם אחרי שכיביתי והדלקתי?
בהתחלה זה לא ביקש סיסמא.. רק אחרי שנכנסתי למייל שלי..
אנונימית
לא.. זה די מעצבן אבל ככה המערכת שלהם עכשיו..
אנונימית
שואל השאלה:
אוי איזה באסה.. בגלל זה אני בקושי משתמשת במחשב.. ממש מבאס..
תודה רבה :)
אוי איזה באסה.. בגלל זה אני בקושי משתמשת במחשב.. ממש מבאס..
תודה רבה :)
אנונימית
התחברת לחשבון מייקרוסופט? בגלל זה אולי את לא מצליחה להסיר את הסיסמה.
שואל השאלה:
מה זה אומר חשבון מייקרוסופט?
מה זה אומר חשבון מייקרוסופט?
אנונימית
אם התחברת לחשבון מייקרוספוט את צריכה להגדיר שלא יהיה לך סיסמה או שאי אפשר אני אפילו לא זוכר
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה זה חשבון מייקרוספוט
אני לא יודעת מה זה חשבון מייקרוספוט
אנונימית
איזו מערכת הפעלה?
שואל השאלה:
ווינדוס 10
ווינדוס 10
אנונימית
שואל השאלה:
מישהו יודע אם אפשר לצרוב דיסקים? או שחייב להוריד תוכנת צריבה?
מישהו יודע אם אפשר לצרוב דיסקים? או שחייב להוריד תוכנת צריבה?
אנונימית
תלוי מה את רוצה לצרוב
שואל השאלה:
שירים בדיסק cd אפשר?
וdvd?
שירים בדיסק cd אפשר?
וdvd?
אנונימית