5 תשובות
ללכת לרקוד במסיבה עם עקבים זה סיוט. בכללי לא כדאי לך לשים עקבים.
אנונימית
שימי כפכפים
לא נוח גם לרקוד עם עקבים וגפכף או סניקרס זה הכי נוח שימי משהו אלגנטי ונוח
לא נוח גם לרקוד עם עקבים וגפכף או סניקרס זה הכי נוח שימי משהו אלגנטי ונוח
בטח שכן זה גם יותר נוח
זה בסדר, למה לא?
לכי עם מה שנוח לך
לכי עם מה שנוח לך
סבבה לגמרי
באותו הנושא: