5 תשובות
אייאיאי אין לי מילים אפילו
להבין שאם הוא לא אוהב אותך כמו שאת (כן אחמ זה קצת ילדותי אבל זה חמוד?)
אז הוא לא שווה אותך
אז הוא לא שווה אותך
תגידי לו שאת תפסיקי אבל בעצם תשחקי בסתר
לא יודעת מה איתכם אבל איך שקראתי את המילה הראשונה בכותרת דמיינתי את אסי עזר אומר את זה ואגב אם זה לא ספאם פשוט זרקי אותו את. זה ילדותי מצידו אם כבר. ואם את מתעקשת להישאר עם דבר כזה תגידי לו שהפסקת ותשחקי בלי שידע
אם הייתי חבר שלך, הייתי זורקת אותך ממזמן. בת 18? זו פדופיליה! יש שם ילדים קטנים, אח שלי בן 9 משחק בזה. ואם במקרה תיפגשו שם??
חח סתם, מה אכפת לך? תפרדי ממנו את אם הוא ככ אובססיבי לזה שלא תשחקי מיקמק
חח סתם, מה אכפת לך? תפרדי ממנו את אם הוא ככ אובססיבי לזה שלא תשחקי מיקמק
באותו הנושא: