3 תשובות
בחורות הן לא כמו גברים הן בחורות.
בטוחה שלא היית מתאהב בגברים, פשוט תפסיק להיות מובך כי כולנו בסוף חיים ביחד, ותבין שאתה פשוט חייב להשתחרר, לי אישית יותר קל לדבר עם בנים מבנות
בטוחה שלא היית מתאהב בגברים, פשוט תפסיק להיות מובך כי כולנו בסוף חיים ביחד, ותבין שאתה פשוט חייב להשתחרר, לי אישית יותר קל לדבר עם בנים מבנות
לא הבנתי כל כך מה זאת אומרת שבחורות הם כמו גברים, אתה מתכוון כאילו להרגיש בנוח ליידן כמו שאתה מרגיש ליד בן?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
באותו הנושא: