4 תשובות
לי אין חברים אז לא
גם אצלי ככהה
היי
אני החברה הזאת
מצטערת שאני כזאת קוץ בתחת אבל תמיד הייתי כזאת
לא מצליחה להתחבר כל כך לאנשים בקטע הזה
כאילו אני אהנה בחברתם אבל אני לא אחכה בקוצר רוח לפגוש אותם ישר אחרי בית הספר
אני פשוט מותשת מהר מאוד מלדבר אל אנשים ואחרי יום רגיל אני פשוט ארצה לחזור הביתה ולהסתגר לבד בחדר ולנוח מהכל
אני יודעת שזה מאוד מעצבן אבל אני לא שולטת בזה ותמיד החברים שלי הם אלה שיצטרכו ליזום משהו קודם
וכבר נהרסו לי מערכות יחסים בגלל ה"תופעה" הזאת שיש לי
ואני באמת באמת מצטערת כי החברים שלי הם לא אנשים רעים או משעממים
אני פשוט לא מוצאת את התשוקה הזאת שאני אתחיל ליזום לבד
תנסה לדבר עם חבר שלך
אולי ככה הוא מרגיש.
אני החברה הזאת
מצטערת שאני כזאת קוץ בתחת אבל תמיד הייתי כזאת
לא מצליחה להתחבר כל כך לאנשים בקטע הזה
כאילו אני אהנה בחברתם אבל אני לא אחכה בקוצר רוח לפגוש אותם ישר אחרי בית הספר
אני פשוט מותשת מהר מאוד מלדבר אל אנשים ואחרי יום רגיל אני פשוט ארצה לחזור הביתה ולהסתגר לבד בחדר ולנוח מהכל
אני יודעת שזה מאוד מעצבן אבל אני לא שולטת בזה ותמיד החברים שלי הם אלה שיצטרכו ליזום משהו קודם
וכבר נהרסו לי מערכות יחסים בגלל ה"תופעה" הזאת שיש לי
ואני באמת באמת מצטערת כי החברים שלי הם לא אנשים רעים או משעממים
אני פשוט לא מוצאת את התשוקה הזאת שאני אתחיל ליזום לבד
תנסה לדבר עם חבר שלך
אולי ככה הוא מרגיש.
אנונימית
חחח כן
באותו הנושא: