4 תשובות
מה זה אקסטרות?
אם את צריכה מתכון אז הנה:
תערבבי טוב טוב סבון נוזלי ומלח, אבל לא ממש הרבה מלח, ושימי במקרר ל5 דקות בערך
תערבבי טוב טוב סבון נוזלי ומלח, אבל לא ממש הרבה מלח, ושימי במקרר ל5 דקות בערך
אמ, לפי מה שהבנתי מאחותי, אפשר להביא קלקרים, בוראקס מומלץ, קליי, שוקולד וזהו
פימו , צבעים , ממתקים , ריחות , נצנצים ויש עוד הרבה , תסתכלי בעמודי סליים גדולים ששולחים להם סקירות..