4 תשובות
אם את צריכה מתכון אז הנה:
תערבבי טוב טוב סבון נוזלי ומלח, אבל לא ממש הרבה מלח, ושימי במקרר ל5 דקות בערך
אמ, לפי מה שהבנתי מאחותי, אפשר להביא קלקרים, בוראקס מומלץ, קליי, שוקולד וזהו
פימו , צבעים , ממתקים , ריחות , נצנצים ויש עוד הרבה , תסתכלי בעמודי סליים גדולים ששולחים להם סקירות..