3 תשובות
תחליקי הלאה, תעשי מזה צחוק אם הוא מזכיר את זה.
בקטנה את גם בן אדם, יום יומיים הוא ישכח מזה
להיות מנומסת פעם הבאה.
אנונימי
כמו שאמרו.. תחליקי את זה. תצחקי מעל זה ותמשיכי.. לא צריך להיתקע על זה. זה רק יעשה את זה גרוע יותר.

ובאמת להבא.. שימי לב. בלי קשר ליד מי זה. לא מתאים (לגבר או לאישה.. אל תהפכו את זה למשהו שזה לא o_o )
באותו הנושא: