11 תשובות
50 שקל
אנונימי
תלוי
האוזניות האחרונות שקניתי עלו 70 דולר בערך
הרבה זמן עד שקניתי סוף סוף אבל שווה את הכסף
האוזניות האחרונות שקניתי עלו 70 דולר בערך
הרבה זמן עד שקניתי סוף סוף אבל שווה את הכסף
250
אנונימי
קניתי אוזניות של הגלאקסי 8 פלוס שלי כי הקודמות אבדו לי והשקעתי 120 ש"ח במקוריות כי האיכות ממש חשובה לי!
וקניתי עוד זוג אוזניות של סהנהייזר או איך שלא קורים להם והשקעתי 600 ש"ח
וקניתי עוד זוג אוזניות של סהנהייזר או איך שלא קורים להם והשקעתי 600 ש"ח
כמה שצריך
התמכרות קשה לשירים
התמכרות קשה לשירים
אוזניות טובות מאוד בין 300- ל600 במקרי קיצון
תלוי איזה
הדגם הנוכחי שלי עלה 450 שח, יש לי גם iem (בתוך האוזן) לנסיעות שעולות אותו מחיר, האוזניות הקודמות שלי שנשברו לפני שנה עלו 600 שח. הם עדיין אצלי ד"א
יש לי גם אמפ שעלה 200 שח
יש לי גם ספייר שעולות 80 שח, אבל הן נשמעות כמובן הרבה פחות טוב, אלו אוזניות שאני לוקח לטיולים כי הן גם יותר נוחות על האוזן לאורך זמן וגם פחות קריטי אם יקרה להן משהו
הדגם הנוכחי שלי עלה 450 שח, יש לי גם iem (בתוך האוזן) לנסיעות שעולות אותו מחיר, האוזניות הקודמות שלי שנשברו לפני שנה עלו 600 שח. הם עדיין אצלי ד"א
יש לי גם אמפ שעלה 200 שח
יש לי גם ספייר שעולות 80 שח, אבל הן נשמעות כמובן הרבה פחות טוב, אלו אוזניות שאני לוקח לטיולים כי הן גם יותר נוחות על האוזן לאורך זמן וגם פחות קריטי אם יקרה להן משהו
100
אנונימית
150 גג.
האיכות מאוד חשובה לי.
האיכות מאוד חשובה לי.
לא יותר מ70 שקל
באותו הנושא: