6 תשובות
מגניבב
חחח גם לחברה שלי
כלום
שיכולת לארגן מסיבה קטלנית של מרתון סרטי אימה
שואל השאלה:
חח איזה קטע אולי אני וחברה שלך נולדנו באותו יום...
עכשיו אני מצטער שלא עשיתי יום הולדת סרטי אימה.. טוב תהיה לי עוד אפשרות בעוד כמה שנים שוב פעם
אנונימי
באסהה
אבל אתה יכול סתם לעשות מסיבה של שישי ה13 הבא שיהיה, אפילו שזה לא יצא היומולדת שלך חח זה כיף