התחברות
הרשמה
אתם חושבים שהייתם נכנסים יותר סטיפס
אם לא היו ספאמים
15 במאי 2018, 21:00
4 תשובות
שואל השאלה:
ופרטו...
א
אמאשךואבאשך
לא יודעת, ספאמים זה מצחיק אותי מה אנשים עושים בשביל אמינות
I
I scream for ice cream
להפך הספאמים עושים פה אקשן חח
פ
פרשתי ❤ Cherry Blossom
חד משמעית כן
A
AxeTiC