21 תשובות
כן
זה יותר בנות חח
זה יותר בנות חח
לא חושבת שבנים כך
יבשה? כן
בנות זה שונה בקטע הזה כי קשר חברי של בנות שונה משל בנים.
כן יש בנות כאלה, כמובן לא הרוב.
ואני עוד לא ראיתי בנים כאלה
ואני עוד לא ראיתי בנים כאלה
לא ראיתי או שמעתי שבנים עושים את זה, אבל בנות כן
בעיניי זה קצת מוזר, לא משנה אם בנים או בנות...
אבל למי שזה נעים ומרגיש נוח שיהנו
אבל למי שזה נעים ומרגיש נוח שיהנו
שואל השאלה:
חחח אבל זה ממש נראה לא טוב וגם מגעיל כאילו אתן חברות לא זוג ועובדה שבנים לא יעשו את זה כי זה מגעיל אותם אז למה שבנות כן? הן לא זוג מה הן לסביות או משהו?
חחח אבל זה ממש נראה לא טוב וגם מגעיל כאילו אתן חברות לא זוג ועובדה שבנים לא יעשו את זה כי זה מגעיל אותם אז למה שבנות כן? הן לא זוג מה הן לסביות או משהו?
אנונימי
נכון^
שהייתי קטנה הייתי אפילו מתנשקת עם לשון עם החברה הכי טובה שלי. אבל אני והיא זה לא דוגמא עד היום אנחנו עובדות על כולם שאנחנו בני דודות.. חחח
רגע ולמה כשבנים כל יום שוכבים עם מישהי אחרת הם יוצאים גברים ובנות יוצאות זונות? אין מה לעשות העולם לא פייר, גם לי נמאס מהסטיגמות והטמטום הזה, שכל אחד יעשה מה שטוב לו וישים זין על מי שלא טוב לו.
פיקה בין חברה וחברה הרבה עושות (גם אני) אצל בנים לא נראה לי שזה קיים להתנשק פיקה עם חבר (שהוא לא בן זוג)
שואל השאלה:
אבל למה בנות כן ובנים לא? כפי שאתן אומרות זה בין חברות ולא משהו מיני לפי ההרגשה שלכן אז למה בנים גם לא עושים פיקה? זה לא אמור להגעיל אותם לעשות פיקה אם זה לא מגעיל אתכן לעשות פיקה
אבל למה בנות כן ובנים לא? כפי שאתן אומרות זה בין חברות ולא משהו מיני לפי ההרגשה שלכן אז למה בנים גם לא עושים פיקה? זה לא אמור להגעיל אותם לעשות פיקה אם זה לא מגעיל אתכן לעשות פיקה
אנונימי
יש בנים שהם כאלה
ולדעתי זה די מגעיל שיש כאלה שמתנשקים צרפתית
ולדעתי זה די מגעיל שיש כאלה שמתנשקים צרפתית
אנונימית
כי בנים פחות נוגעים סתם ככה מתוך חברות... יותר בגלל משיכה.
אנונימית
נראה לי אישית די מגעיל גם לגבי בנות וגם לגבי בנים אם אתם לא בני זוג אז מה הקטע של לנשק בפה מישהו?
ולא נראה לי שבנים יתחילו להתנהג ככה הם שומרים על הגבריות שלהם יוצר מידי קרןב
ולא נראה לי שבנים יתחילו להתנהג ככה הם שומרים על הגבריות שלהם יוצר מידי קרןב
אני ביסקסואל וחברוצ שלי לא יודעת והן עושות לי את זה וזה מצחיק אותי כל פעם מחדש
בנים לא יתנהגו ככה
לבנות זה סביר כי פשוט זה באמת קורה אני בתור סטרייט לא מתנגדת לזה
לבנות זה סביר כי פשוט זה באמת קורה אני בתור סטרייט לא מתנגדת לזה
אנונימית
חברות שלי ואני מתנשקות בפה כשאומרים שלום כזה (לא צרפתית). לא רואה בזה משהו פסול.
שואל השאלה:
על מה המינוסים בתגובה הראשונה על מהה?!
תמודדו זה מה שאני חושב איזה חברה דפוקה יש לנו יואו
על מה המינוסים בתגובה הראשונה על מהה?!
תמודדו זה מה שאני חושב איזה חברה דפוקה יש לנו יואו
אנונימי
אני חושבת שזה יותר קטע של צחוק או סתם רגע של שכרות חח.
נראלי שזה פחות קטע של בנים אבל אוליי לא יצא לי להכיר.
נראלי שזה פחות קטע של בנים אבל אוליי לא יצא לי להכיר.
באותו הנושא: