8 תשובות
תאכלי.
הם מתנהגים כמו איזה ילדים קטנים. עברתם את כיתה ד'.
הם מתנהגים כמו איזה ילדים קטנים. עברתם את כיתה ד'.
תאכלי. תדאגי לעצמך אל תתני להם לגרום לך להיות רעבה בבגרות
אם את לא אוכלת את סתם תאבדי את הריכוז שלך את צריכה להיות מאה אחוז בבגרות , אל תשימי עליהם
תאכלי מה שבא לך מה אכפת לך מהם. כמו שאמרו פה, הם באמת כמו ילדים קטנים ולא צריך להתייחס לילדים קטנים. שיתבגרו
תאכלי מה אכפת לך את לא רוצה שכל הכיתה תשמע את הקרקורי בטן שלך תאמיני לי מניסיון הרבה יותר מפדח
תאכלי מה את בכלל שמה עליהם
לא לאכול בבגרות
תאכלי אבל לא חטיף שעושה מלא רעש או משהו
באותו הנושא: