5 תשובות
כן
זה לא הגיוני.
כל אחד רואה "בן אדם טוב" בצורה אחרת.
כל אחד רואה "בן אדם טוב" בצורה אחרת.
יהיה משעמם כזה. ברור שהייתי רוצה שהכל יהיה טוב וטהור, אבל לכל דבר מסתבר יש את החסרונות שלו.
לא יודע מה איתך אבל לי ישעמם ולטסטרים לא תהיה עבודה
עדיין יהיו מחלות ואסונות טבע, ויהיה הרבה יותר קשה למצוא משמעות (כי אי אפשר לנקות שיט של אנשים אחרים כשאין שיט של אנשים אחרים).
אבל ברור שעדיף מהעולם שלנו.
אבל ברור שעדיף מהעולם שלנו.
באותו הנושא: