4 תשובות
איזה איזי?
שואל השאלה:
אוי שכחתי לשים קישור, שמתי עכשיו
אנונימית
מכירה ואוהבת זה שיר ממש מרגש שלו
מכירה, ומאוד אוהבת הוא מאוד מרגש וגורם לבכות, קשה לי להגיד עד כמה אני מתחברת אליו כי אין לי סבא או מישו קרוב אליי במשפחה שמת כך שאני לא יכולה להזדהות עם הכאב אבל אני יכולה להבין עד כמה זה עצוב