2 תשובות
פשוט תגיד/י לה שאם תלמד/י לבד זה יעזור לך להתרכז הרבה יותר טוב מאשר אם זה יהיה איתה
אמאלה גם לי יש מתכונת בחמישי במתמטיקה, קיצר פשוט תסבירי לה שאת מעדיפה ללמוד לבד כי ככה יותר נוח לך ואת מתרכזת טוב יותר - שאם היא תרצה לבדוק אחרכך זה יהיה מושלם.
באותו הנושא: