2 תשובות
יתכן ו:
-אתה מדבר עם אחרים ממקום גבוה
-מבטל אחרים
-אומר הרבה: 'אני ואני ואני ואני', 'אני הכי טוב ב 1,2,3' וכך הלאה
***************
בסוף מחפשים את הדיבור ב 'גובה העיניים', ו 'לרדת אל העם'
החדשות הטובות זה שעם מודעות+רצון אתה יכול לנצח את זה

כל טוב נשמה
צורת הליכה או דיבור...?