5 תשובות
מזרחי משני הצדדים ושמאלני.
אני מזרחית אני חילוניה מאמינה באלוהים
בלי שום צד פוליטי אני בעד שלום עם כולם ולהרוג מי שעושה בלאגן .
כי בדרך כלל מי שחילוני רוצה שיהיה שלום כי מלמדים בבית ספר ערכים לקבל את כולם ( גם בבית)
מי שמסורתי או דתי לומד מהבית ספר ומהמשפחה שערבים לא צריכים להיות כאן
לא תמיד, המשפחה שלי אשכנזים והם חרדים ימנים קיצוניים.

בכל מקרה - באירופה הייתה יותר התבוללות והשכלה, אנשים נהיו הרבה פחות רוחניים. בארצות המזרח לעומת זאת הרוב נשארו דבקים בדת שלהם.
אני אשכנזית אני ימנית קיצונית וחילונית