4 תשובות
אל תשחקי איתו, תגידי לו את האמת.
לא הוגן לשחק ברגשות שלו
(כמו שלא היית רוצה שמישהו אחר יעשה את זה לך)
חשוב שתביעי מולו באמת את מה שאת חשה כלפיו, ותהי כנה ואמיתית
כל טוב
(כמו שלא היית רוצה שמישהו אחר יעשה את זה לך)
חשוב שתביעי מולו באמת את מה שאת חשה כלפיו, ותהי כנה ואמיתית
כל טוב
אל תחתכי
לכי תדעי מה יהיה בהמשך..
לכי תדעי מה יהיה בהמשך..
את לא משחקת בו, היית כנה איתו וחשפת מה עובר עליך.
הוא מרגיש אלייך אהבה וזה בסדר, אבל לא לכולם קל להיות סגורים על הרגשות שלהם.
אני מכירה אנשים, וגם אני למשל כזאת, שלוקח להם בערך חודש עד שהם ממש מתאהבים בבן זוגם. בגלל שזו תחילת הדרך אנו תמיד נסתכל בזכוכית מגדלת על הקשר. נבחן כל פגם בצד השני, כל דבר טוב, כל מה שמפריע, כל מה שמוסיף. לאט לאט עם חלוף הזמן כשהאהבה מתחזקת והקשר מתהדק, הכל הופך להיות יותר ברור מאליו. ואז כבר מפסיקים לבחון, האהבה ישנה ולא צריך לדחוף אליה. זה במידה והקשר באמת ממשיך והופך לזוגיות, כמובן שיכול לקרות מצב שפתאום מרגישים שזה פחות זה.
אז יש לך שתי אפשרויות: הראשונה היא לתת לזה צ'אנס, וליידע אותו בכך שכרגע אתם יוצאים כי את רוצה לתת לזה צ'אנס ולראות לאן זה מתקדם, והאפשרות השניה היא שאם את מרגישה שאין לזה עתיד לחתוך את זה עכשיו, אבל זה אחרי שעשית חושבים עם עצמך והבנת שאם תחתכי את מה שיש בינכם את לא תרגישי פספוס.
הוא מרגיש אלייך אהבה וזה בסדר, אבל לא לכולם קל להיות סגורים על הרגשות שלהם.
אני מכירה אנשים, וגם אני למשל כזאת, שלוקח להם בערך חודש עד שהם ממש מתאהבים בבן זוגם. בגלל שזו תחילת הדרך אנו תמיד נסתכל בזכוכית מגדלת על הקשר. נבחן כל פגם בצד השני, כל דבר טוב, כל מה שמפריע, כל מה שמוסיף. לאט לאט עם חלוף הזמן כשהאהבה מתחזקת והקשר מתהדק, הכל הופך להיות יותר ברור מאליו. ואז כבר מפסיקים לבחון, האהבה ישנה ולא צריך לדחוף אליה. זה במידה והקשר באמת ממשיך והופך לזוגיות, כמובן שיכול לקרות מצב שפתאום מרגישים שזה פחות זה.
אז יש לך שתי אפשרויות: הראשונה היא לתת לזה צ'אנס, וליידע אותו בכך שכרגע אתם יוצאים כי את רוצה לתת לזה צ'אנס ולראות לאן זה מתקדם, והאפשרות השניה היא שאם את מרגישה שאין לזה עתיד לחתוך את זה עכשיו, אבל זה אחרי שעשית חושבים עם עצמך והבנת שאם תחתכי את מה שיש בינכם את לא תרגישי פספוס.
באותו הנושא: