12 תשובות
לא חושבת, אבל כשהיא ניצחה היא אמרה "תודה לכם שאתם מקבלים את השונה", אז אולי בגלל זה.
הם אומרים את זה כי כל העם מאוחד. היא לא מהקהילה וגם אני בטוחה שלא.
האירווזיון בשנים האחרונות מוכר כ"תחרות של הקהילה הגאה".. במילים עדינות.. אבל הם אמרו את זה יותר בגלל שהעם מאוחד והעם שמח.
הקהילה ממש אוהבת את הארווזיון.
יכול להיות בגלל שכשנטע זכתה היא אמרה במקרופון לכולם תודה שהם מקבלים את השונה ושהם מקבלים את כולם (בין היתר הקהילה הגאה) אני לא יודעת אבל יכול להיות שבגלל זה..
הם סתם עושים לה כבוד מה זה משנה
למרות שלא שמעתי על זה..
אנונימית
אולי גם בגלל שעוד יומיים (בחלק מהארץ) יש את יום ההבנ"ה?
אנונימית
האירווזיון זה כמו הכריסמס של ההומואים
(לא אומר בצורה רעה, אני הומו)
אנונימי
מה הקשר?? היא לא..
זה כי הקהילה הגאה ממש אוהבת את האירוויזיון נראלי..
היא לא מהקהילה הגאה. לפחות היא לא אמרה על כך משהו.
היא אמרה את זה בגלל שהיא נחשבת לשונה, נטע היא לא אידיאל היופי בגלל המשקל שלה, והשיר שהיא שרה מדבר על זה שהיא יפה ועל העצמה נשית, ושבעצם אף אישה לא צריכה להתבייש בגוף שלה ובאיך שהיא נראית. כנראה בגלל זה היא הודתה להם על קבלת השונה.
לתגובה השניה - נראלי שהיא אמרה אתזה לא כי היא לסבית או משהו אלא בגלל שהשיר שונה מכל השירים והיא גם קצת שונה ומיוחדת בדרך שלה