5 תשובות
תקני מברשת רכה וצחצחי פעמיים ביום זה רק 6 דקות!
את מצחצחת חזק מדי/המברשת חזקה מדי
תקני סיבים עדינים יותר... בעיקרון גם אם תלכי לרופא הוא לא יגיד לך כלום כי אם זה דלקת בחניכיים (ובכללי כל דבר שקשור לפה) עובר בצורה טבעית... צחצחי בעדינות עם מברשת עדינה.
תקני סיבים עדינים יותר... בעיקרון גם אם תלכי לרופא הוא לא יגיד לך כלום כי אם זה דלקת בחניכיים (ובכללי כל דבר שקשור לפה) עובר בצורה טבעית... צחצחי בעדינות עם מברשת עדינה.
שיש לך דלקת בחניכים כנראה תלכי לרופא שיניים
שאת צריכה מברשת רכה יותר
יכול להיות שיש לך דלקת חניכיים או חור בשן (עששת)
באותו הנושא: